torsdag 19 december 2019

Trötthet




Naturen är så vacker !
Så glad det kom in lite snö , naturen blir då som ett sago land .
Man blir alldeles hänförd vart man än tittar .
Just i dag så är det ganska många minus grader , om det fick vara så här hela vintern :)



Himlen hade så fina färger 











Till och med elledningarna är vackra i snö skrud 








*

Tog oss en dag till den lilla inhägnaden på Väster .
Försökte fånga mina hundar .
Aldra helst Pennie som är så svår att fotta , har hon inte nosen i backen så kutar hon bara runt.
Men fick nån bild så man åtminstonde ser hur hon ser ut :)



Man liksom vill bara rufsa runt på det huvudet 






Min ulv :)



Fick ingen bra bild på min 
Grängesbergianska öronhund :)
Haha 
kommer du ihåg Marina ?


*
Hade tänkt skriva en massa här om bla vad som händer i mitt liv just nu .
men nu kom den stoooora tröttheten in .
Hm den har tyvärr infunnit sig alldeles för ofta nu på slutet ?
Så jag måste gå och vila .
*

Inga kommentarer: