lördag 19 september 2020

Spårning på Hötjärn

 


Den här gången var vi på Hötjärn , funkade riktigt bra med korta enkla spår här uppe , lätt att lägga och lätt att ta sig ut från spåret igen 
Majlis var behjälplig med råd ;)




Den här lilla killen , har kommit på vad som gäller nu , super kul 




Gjorde en gömma med Eukalyptus , dom som var nya blev det godis ihop , trodde att jag gjort en svår gömma bland en massa dofter av hundbajs tidigare besökare ;) och säkert pinkdofter mm
Men se alla tog gömman utan större problem 
Super kul 
Jag var överallt som vanligt så det blev inte så många foton
Men fler kommer nästa gång 








Så kul att så många vill vara med 
*
Mina egna skendräktiga fröknar , ja !!
Pennie hon är härlig att se i spåret , hon börjar med att gå ut ifrån först åt ena hållet och sen tillbaka över spåret och ut åt andra hållet och tillbaka till spåret , då har hon liksom lokaliserat det , ser härligt ut , kanske beror det på att hon har så bråttom ??? hon skulle säkert kunna ta ett längre spår utan problem .
Znö hon kan ju inte gå före sin matte !!! det bara inte går . :) så hon är mycket svår i spåret .
Tur att hon åtminstonde sköter sig själv i NW . hm ? så det borde gå  att få henne framför i spåret med Hm ?
Men kul är det :)
Och mycket socialt .
sen har jag en rabiat primadonna i bilen som ska skälla/vråla ut alla hundar som hon inte vet vilka dom är SUCK !
Jag gick med Golden pojken när han passerade min bil , och jag klappade han på huvudet och sa å vilken fin vovve , Pennie tyckte nog jag var hel knäpp , men skällde inte ut han då :)
*



Inga kommentarer: