torsdag 28 mars 2013

SkärTorsdagen


Lite om denna dagen här ovan .
En reningens dag .
Så kanske man ska inrikta sig på ett bad till kvällen .
För här i detta gamla hus står badkaret kvar - int för att man använder det ofta - men ja - det kanske vore en ide :)
Och som jag sa till en vän - det får allt stå kvar - för jag tror att framtida barnbarn säkert tycker om detta kar :)
Förresten så ligger den lilla tryggt kvar i sin mammas mage :)
Kanske det blir en Påskbebis.

En sån där Påsk Kärring som min dotter gillar :)
***
En till :)
**

Den här är underbar :)
***
Här om dagen var jag och fottade ett gäng goa bebisar på Villmobackens.
Här kommer några kort .
 Fler kommer inom kort på Villmobackens Hemsida





Riktiga sötisar !
***
En liten påminnelse !
Eftersom det har blivit dåligt intresse för tränings tillfällena - i Berget .
Så vill jag gärna ha föranmälan !
Så om ni tänker dyka upp på någon planerad dag ? var vänliga skicka ett sms.
Nästa !
Planerat tillfälle är Torsdagen den 4 april .
Lydnadsklass 1 
***

Ha en toppen fin Påsk helg !!
***


Inga kommentarer: