tisdag 26 mars 2013

Aloe Vera & matvägrare

Ja !
Nu måste jag prata om Aloe Vera .
Om man Googlar på det - då får man såååå mycke svar så man blir snurrig i huvudet :)
Det är farligt - man kan få bla lever skador av det ??? och det finns forskning som säger att det i princip bara innehåller vatten ...mm mm
Men .
Nu har jag druckit Aloe Vera sedan nyår - samtidigt som jag använder viktväktar metoden .
Och så bra som det gått denna gången är så bra :)
Det har gått sakta ner mina kilon - och på slutet har jag verkligen fuskat .
Men ? jag behåller den vikten jag kommit ner till ändå :) :)
Så himmlans bra .
Så int vet jag -men vad jag kan se så funkar det sååå super bra på mig i allafall .
Har använt viktväktar metoden förut - med blandade resultat - sista gången gick jag ner i början - sen stog jag still och inget hände - fast jag i princip gjorde precis som man skulle göra och lite till.
Men den här gången tror jag absolut att jag fått hjälp av detta natur medel .
Så ni som tvivlar :) prova vet jag .
***

Tai
Ja hon har börjat matvägra ?
Alltså i det här huset finns det bara matvägrar hundar när någon är dålig .
Och visst hon som äter allt hon hittar ute - så är det inte ovanligt att hon blir dålig.
Men den här gången har hon inte varit själv med att peta i maten - hm ?
Tror dom tror och hoppas att det finns nått extra i maten - och finns det inte det så går dom undan ????
Jag lägger ju i rester i mellan åt .
Helt otroligt trodde aldrig jag skulle få sånna Lb .
Men ? kanske den som sa vid målen - nuuuuu äter vi - kanske det var någon av dom som gick över till andra sidan förra året .
Och det räcker inte att matte står där och säger VARSÅGOD !!!!
Hm 
Men skålarna åker undan när dom tvekar och velar - så alla utom Tai äter nu - för det är allt bäst att skynda sig innan den där tokiga människan stjäl maten !!!!
Inte lätt för mina hundar att umgås med mig haha.
***
Näpp nu ska jag vidare !!!!
***

Hittade en massa fräsiga kort på nätet .....

***

Inga kommentarer: