söndag 24 mars 2013

Leonberger Träff i Blötberget

Underbart fin dag blev det !
Vilka vårkänslor man får när solen börjar värma och det droppar från taket.
Det var många glada själar som dök upp på träffen igår :)
Så trevligt :)
Det var 27 Leonberger & 5 andra raser.
Här kommer det lite kort !


Jag brukar alltid försöka prata med alla som kommer :) och ta kort på allas hundar ???
men jag missade några igår ? undrar hur det gick till - och ett av mina favvo foto objekt är ju Hon från Blötis :) men hon var knappt med på ett enda kort - så int vet jag vad jag gjorde igår Haha
Men några riktigt bra kort blev det - om jag får säga det själv .

Villmobackens Celsiana 
Molly 
Som blir 10 år till hösten 
Så man blir att längta efter Tischa  när man ser syster !!!!
Pigg och glad för sin ålder .



Rena utställnings hunden !
*


Min Amazon kvinna till dotter :)
Underbar !
Snart så :)
Min syster med dom super trevliga Border Collie ´s pojkarna.
Dom är som en blandning mellan apa och hund :)
Och såååå signal kloka.
Helt rätt beteende hela tiden - så underbart att titta på .
En Lb tik tyckte dom var litt otäcka - ville helst inte ha någon kontakt - men pojken gjorde så rätt - även fast den "bändiga" :) Lb tiken inte tog det :) hon backade .
och ville inte ha nått med han att göra i alla fall.
Han vände ryggen mot henne - böjde sig för att visa sin snällhet - slicka henne i mungipan - hela han utsrålade jag är sååå snäll.
Härligt att se .
Vill ha en ! men vem ska valla med den ? bara det som känns ivägen :) för ska man ha en Border så ska dom allt få valla .


Nova i vårpäls - med kompis !




 Dom är sååå keliga 
Älskar att vara intill :)

***

Tänk !
Så härligt - för detta är äkta Kärlek - Tyra tycker barn är mysko indevider som man inte kan lita på.
Men den här tjejen söker hon själv upp när vi träffas - det är verkligen tycke .
Så härligt att se .
***
Och 
Så bra med en hundhållare - när man som jag bara inte kan låta bli att springa runt och fotta här och där - det liksom brinner i mig - att ta en massa kort :)
***
Ett kort taget av Mia Norman.
På mitt underbara gäng :)
Så fint - Tack !
***

Minstingen !
På träffen .
Trulsa 


***
En Knasen son.
Så vacker !
En till !
 och en dotter .

***
Berta !
Ett av mina nya älskling fotto objekt hon är så uttrycksfull - så härlig.

***
Å jag kan hålla på hur länge som helst :)
Men ni får titta själva på Albumet :)
***
Tack !
Till alla som kom :)
Hoppas vi ses fler gånger detta år .
Nästa träff är i Hedby .
Och då ska vi vell ha sommaren här .
Och 
Tack !
Till Helena som lät oss vara hos henne - du är toppen .
***
Ha en fortsatt toppen dag !
*



Inga kommentarer: