söndag 18 oktober 2020

Lite NW träning

 Vid Arne & Annette 

Tack för det !

Så lyxigt att bara komma dit och gå på och söka ;)

*


Blev några foton , jag och Annette 




Här var det en svår gömma ;) bra träning , blåste åt alla håll , hundarna fick jobba rejält , men någon tog gömman ??? kommer inte ihåg vilka ?
Pennie stod bara och snurrade med huvudet tillslut , jag visade henne gömman efter att hon jobbat riktigt länge . Znö tog den med lite hjälp .
Spännande 




Här är vi start klara jag och Znö 


Så kul ;)

Nästa gång tränar vi lite Lydnad tillsammans
Med hjälp av "min" Aktivitets bana / Rally lydnads skyltar 

Den 21 okt kl 16.00
Bakom Dalporten
Säg till om ni kommer !

Välkomna !

*
Upp och ner !
jo så är det allt med livet , har mått riktigt bra under flera dagar nu , och kanske ? jag blir övermodig ?
För idag mår jag inte bra , så där skakig igen inom mig och utan på .
Blir stressad av det , jag vill ju må bra nu , inga bakslag vill jag ha ... men min vilja sitter vell i trädtopparna var det nån som sa när jag var lite ;)
Har så mycket härlig känsla i min själ om en massa jag vill göra , men kroppen skriker verkligen NEJ ! idag så jag får vell lyssna ...men att gå och lägga sig och vila när man har så mycket lust till att göra en massa saker , känns vansinnigt fel .....
*



Inga kommentarer: