torsdag 2 juli 2020

Znös fukteksem

Det här är mycket inf till mig .
*



Inte så vackert att titta på 
Men det har blivit så fint nu 
och då den översta bilen här inte den första dagarna , då var det en massa kladd också 


Men nu ser det torrt ut :) :)
*
Har haft på Klorhexidin
och på det riktigt fula såret tog jag Antibiotika salva först för att få bort allt var 
Känns skönt för hennes skull .
Men ? 
Om hon får bada nått mer i sommar ??? ja det vet jag inte 
Gav henne också smärtlindring när såret var riktigt illa , för då hade hon garanterat ont .
Somnade direkt och slutade flåsa när medicinen slog in ,
Hon har troligt visat att hon haft ont genom sitt flåsande och hennes stön ljud när hon skulle simma 
Jag trodde det var hjärtat eller nått sånt som var fel
Och det vet jag inte än heller , vi får se hur hon beter sig nu när det läkt ihop 

*

Tack och lov att man kan sy 
Den här dressen blev verkligen bra 
För sån panik som hon hade med tratten på sig , det vill jag inte utsätta henne för 
Hon sov verkligen inget alls dom två första nätterna , tänkte att hon skulle skulle vänja sig , men nix




Men med sin fina dräkt sov hon gott .
*

Inga kommentarer: