söndag 5 juli 2020

Skattlösberg / Hallrust


Ja vi tog en tur , mellan packning inför Lapplands resan och Hall rustning .
jamen nu är jag igång igen 
Nu känner jag igen mig själv lite 





Oj den förtrollande naturen 



Kändes nästan lite läskigt , tänk om någon skulle kika ut ....



Vackra gamla byggnader




Att skumpa runt i en sån här , vi har kommit en bit i bekvämlighet verkligen 




Vackra vackra blommor












När vi klev ur här
Hörde vi nån form av dödsskrik !
Lät som en stor fågel som höll på att dö 
Men !
Inet såg vi 
Och det tystnade efter en stund
Hm :(
Var nån som fick sätta livet till







Och min Znö som liksom ska vara med :)


Pennie använder sin nos i massor super intressant det där grässtrået



Jagade Fjärilar men fångade fler olika små konstiga kryp 



Den längst fram fick ja veta att den heter Humlebagge






Glittrande vatten kan det vara mycket finare 



Härliga små skogs vägar 




Och jag vet min a bil vyer men så många vackra 


Häftig hitta på grej , tror det är ett gammalt hjul 


*

Jaha och sen våran super utslitna hall 
men nu har vi satt igång med rusten 
det blir ett uppehåll eftersom vi troligt ska komma iväg nu sista veckan till Norrland 
Men igång är vi 
Hör min vän Leticia i mitt huvud 
Ta en nått om dagen så blir det nått gjort och man kommer närmare målet så sant
:)
och på nått sätt känner jag mig inte uppstressad av att det står där och skriker !
Är nog i ganska så bra balans just nu 
Oj om man kunde få fånga det här nu 
:)
hålla i det så det inte försvinner 
Härliga känslan 






Så många hundar som gått/rusat genom den här hallen :)
Valp kullar 
Katter
och en massa små barn 
Både mina egna och dagbarn 
Så väl använd
:)
Vi rustade hallen när vi flyttade in ca 26 år sedan .
Så nu är det dax att göra nått åt den :)
Kul att se resultatet sen 



Inga kommentarer: