söndag 5 juli 2020

Bad med hundarna

Efter Hörken en badplast innan Znö fick sitt fukteksem .




Älskar alla häftiga färger som kommer fram ...
Vatten älskar vatten , men är rädd för att simma ...skit dålig på att simma för lite vana .
Eftersom jag alltid vart rädd för vatten och inget blev bättre efter en dålig sim tränare som bara gjorde det värre , undrar hur många han förstörde för livet när det gäller vatten, att han fick hållas så dålig på att ta barn och deras rädsla ,  och "vänner" som skoj drog ner mig under vattnet osv 'Så nä gillar inte att vara i vattnet , men älskar att titta på det och se mina hundar simma i det .
Tror att jag klarade av att inte föra över min vatten rädsla på barnen, dom var full fart i vattnet och alla tre kan då simma .




















ja med sikte på andra sidan 



ser ut som om hon sugit i sig en hel del av sjön :)


Och här bjuder jag på en bild på mig , dom är få eftersom jag står bakom kameran .
*


Inga kommentarer: