onsdag 19 februari 2020

Bara sitter här

Ja precis så är det .
Jag bara sitter här och försöker samla ork till att göra mat .
Sov verkligen skit dåligt i natt , vart inte många timmars sömn inte , alltså vad är det med det här livet ? när man kommit en bra bit in i livet , då som man ska kunna skörda sägs det , att få ut det man lyckas samla ihop under alla år , alltså inte pengar :) utan luta sig tillbaka och se på sina barn och barnbarn när dom bygger sina liv och bara må bra .
Att må bra tillsammans med han i mitt liv , efter en massa år med små barn och en otrolig massa hundar :) och tagit sig fram med jobb och hem och sånt som man behöver ha omkring sig för att leva 
Då ?
Börjar det att krångla .
Nejdå vi har inte stora problem nädå jag är tacksam .
men 
Nu när man kan få sova hela nätter tex 
men se då kan man inte sova .
Suck 
Jag har nu haft några nätter som jag har riktigt svårt att sova , och bara ligger och vänder och vrider på mig , och tänker på en massa som jag sen verkligen gör super stora .
Så att dom blir till problem .
Jo då jag vet .
men jag kan inte låta bli ändå , och det gör så jag mår dåligt .
Jag sjunker i mitt självförtroende och tycker att jag på den där träffen med människor , har pratat för mycket , och sagt en massa som jag har kunnat låtit bli . Var som just så där som jag inte vill vara .
men jag kan inte hjälpa det , jag ser mig liksom själv när jag sitter där bland folk och det bara rasar ut en massa ord en massa bladder som jag inte ville säga , liksom eforisk och kan inte stänga av det .Men ok det är min sjukdom , men ingen blir glad över att veta det :)
Om jag kunde bara låta bli att göra en massa , bestämma en massa och säga en massa när jag är uppe  i mitt flöde ,bara vara tyst !!!! 
Ska det vara så svårt 
Sen får jag sömnlösa nätter och ångest dagar .
Och min samtals kvinna är mamma ledig så jag ger mig på nån av mina vänner för att jag bara måste få det ur mig , måste få det ur mina tankar så jag kan gå vidare .
Men visst en bikänsla kvar men det ger sig det värsta ångesten .
Är det konstigt att man låter bli att träffa folk ?
Så hallå !
Kunde man få det lite lugnt nu på äldre dagar :)
****

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snällaste av alla slags blomma som finns,för mig är di hjärtat viktigare än allt annat,du är en ängel

RoseMarie Smedbakken sa...

❤️