söndag 16 juli 2017

Sista dagen pÄ semestern

Jaha 😑 då rann dom fyra veckorna förbi, och som vanligt går det fort när man har skoj :-)
Vi blev ju med 70 talaren den här sommaren 😁 bra var det, och nån mer kort tur blir det troligt med den
Träna Znö att gilla turerna, en natt i taget.
Allt det där jobben jag skulle göra under ledigheten, njä det blev dåligt med det hm så här i efterskott, men jag har verkligen haft semester 😁
Så alla dom där jobben får jag ta på mina ledigheter, och lättare känns det ju nu, när man som sagt vart ledig.
Mycke hundträning snurrar i mitt huvud, har två stycken med olika problem, som jag måste ta tag i .
Pennie som gärna vill stöka vid vissa hundmöten?  Vet idags läget inte vilka hundmöten hon går igång på 😄 så vi tränar skvallring, Lydnad, Nw
Znö som är så rädd för människor 😕 träning var tredje dag, Lydnad och Nw
Såååååå jag har massor med det..
Tur 🍀 jag ska igång med Träningen i Berget igen.
Samtidigt som jag ska fixa en massa hemma med hus och gård
😁😀😁😀
Och själv ska jag ta itu med sockret, så lite socker som möjligt får det bli...
10000 steg minst om dagen, inte så svårt igentligen med några fyrbenta i huset.
Gymmet står på listan, måste för ryggens skull. Och super bra för min andning
Meditation kommer igång, härligt, så saknad i mitt liv, hållt upp ett halvår 😕
Mycke bortfall pga sköldkörteln som krånglar, väntar på provsvar nu....
Såååååå
Inga problem att fylla mitt liv
Och sen måste jag ju jobba en del också, för dessa pengar skull hm suck
Är vell i ett rus nu 😁 hoppas det håller i sig läääänge, fast min man tycker jag är ganska dryg i rusen ♥😄
Tur han jobbar ibland så han slipper dela mitt rus hela veckorna hihi
Nu ska jag gå och pyssla med dotterns katter och ut med lite hundar....

Inga kommentarer: