måndag 10 juli 2017

På väg igen!

Luffa med husvagn, ja precis så känns det, ta en bit i taget, stund för stund, lite begränsat är det vell att ta sig in överallt till sånt som jag vill se ;-) men så funkar det nog med xc också 😁beror nog på vem som sitter vid ratten, tro ❓
Det är mycket rogivande utan mål, konstigt för en sån som jag, men!  Mycket bra 😄
Husvagn är bra, den lugnar ner den annars hetsiga trafiken, även fast jag kan tänka mig alla svordomar bakom oss 😕

Blåser så kallt ❄ i xc så mina ögon 👀 blir kalla, Jörgen tycker jag är så dryg / tjatig så han ska skaffa mig ett par simglasögon 😁

Det är allt semester det här 😄sitta bredvid och gäspa hihi för Jörgen törs inte låta mig köra 🚘 husvagnen 😎

Mötte en husbil med släp på släpet en lite bil 🚗 hihi säkert nån som sa, nästa år när vi ska ut med Bobilen, då banne mig ska bilen med 😁😀

Tre mil ca från Strömstad blev våran camping ⛺ 😁
Bullerebygdens Familje Camping

Inga kommentarer: