torsdag 6 juli 2017

Att vakna klockan 4.30?

Jaha 😑 undrar vad som gjorde att jag skulle vakna denna tiden då
Hm?  Ska man gå upp eller ska man försöka sova 😴 en stund till, njä klockan ringer 6, upp och ut med hundarna, idag ska jag, min dotter med döttrar, min syster, åka till Nora på Loppis :-D min man hemma och får fru fritt ;-)
Han har både husvagns fix, mest bara leverans 🚚 till verkstad,jaa nån man på besiktningsstället hade inte upp porten ordentligt sååå antenn på 70 talaren 🚃 gick sönder, synd när allt var ua annars, så nu måste den in och lagas, xc 70 måste också lagas, ⛽ bränsle pumpen tror jag det var, tur 🍀 man lever ihop med en mekaniker <3,
Igår hade jag massa det vill jag göra i mitt huvud, han en tiondel kanske B-)
Mina dagar ser ut så!  Oj 😮 men oj är klockan 20 på kvällen, opsan.....
Tog itu med tre Lb pälsar och klor, när jag hade sex hundar, stog dom på kö om vem som skulle upp på köksbordet, och inte ville dom ner ↙, 😊,idag har jag en som vill bli ompysslad? Tilda, Pennie tycker inte om det kommer inte frivilligt, men ligger helt still och låter mig göra det som skall göras, hur jag än myst med henne under proceduren så gillar hon inte det ❓jag gosar och masserar, men icke, ibland tycker jag det ser ut som hon gillar det, men, njä
Znö, har pratat för mycke med Pennie, så hon tror att det ska vara läskigt 😮,men kommer på varje gång att men det här var ju mysigt 😍
Dessa hundar, som jag efter 30 år och mer vete 🌾 tusan om jag blir nå klokare på 😲,
Tre fina hundar blev det ♥
Försökte ta lite kort på dom, men????  är inte kompis med min kamera 🎥 suck, blir inte så bra foton som jag vill, troligt kan jag inte ställa in den, hm måste nog läsa 📚 på om den, när tid finns,....
Så sköna dagar, som kallas semester 😀 skulle kunna leva såhär i evighet, åka bort nån dag, längta hem 🏡, älska 💕 att vara hemma, åka och ladda batterierna, osv härligt
Avslutade dagen igår med hel uppblåst mage, hm, ❓så vad beror det på då, haft mycke magkatarr känning igen, efter många år faktiskt som det vart lugnt, trist, så kosten, jo måste ta itu med på allvar vad jag stoppar i mig.....
Nu ska jag kliva upp, ha en toppen dag alla där ute 😄
Igår gick jag med tankar om att starta upp träning i Berget igen, som nu även blir i Smedjebacken, varannan gång, känner att jag vill träna igen 😁med hundarna,
Så vi får se vad som händer.....
Någon Lb träff blir det också framöver men inte planerat klart än 😕😁

Inga kommentarer: