måndag 7 januari 2013

Den stooora Tröttheten

Ja - det nya året gav mig en stor trötthet Hm ?
Så är det faktiskt - jag var så laddad inför det nya året - ivrig inför en massa nytt .
Men
Så infann sig den stoooora tröttheten.
Jag är verkligen trött - och tappat lusten för allt - så nu gör jag bara det jag absolut måste göra .
Varför ? blev det på detta viset .
Vad hände
Är det den frånvarande solen kanske ? lite "solvitaminer" kanske ska införskaffas - eller är det överhuvudtaget vitaminer som kunde behövas .
Eller sitter det kvar nått skit sedan min sjuktid före Julen där - eller ?
Är det Julen och Nyår firandes som sugit musten ur en .
Fast det var en slö helg :)
Saknaden efter mina två älskade hundar som gick bort förra året - sitter också som en tyngd i kroppen .
Och sen gick en avkomma efter Tara bort här om dagen - i stooor sorg för många - känns så trist .
Han hade inget lätt liv den pojken - med sina kroppsliga besvär - så tråkigt .
Men :) jag är så glad över dom som tog honom till sitt hjärta genom detta liv .
Ni har gjort så bra :)
Så kanske det är flera saker som tynger ner en kvinna .
En massa energi sugare finns det också omkring en - även fast man tror man inte bryr sig - så är dom där och tar en massa energi .
Kroppen blev fysikt tyngre över helgerna också :( så allt är ju tyngre när man rör sig Hm
Men det har jag tagit tag i - redan ner 2 kg - sååååå skönt - värt mina hungriga stunder .
( jag som skulle vänta med att väga mig :)
Men bra att jag gjorde det -  lättade lite i min låghet .
Så livet kanske blir lättare inom närmaste.
:) :)
Idag
Har jag en pälsdag .
Så jag kommer att befinna mig vid köksbordet med ett gäng hundar - som ska bli fina - om dom tappar päls nu - massor ..... Undrar varför mitt i vintern igentligen .

Har en massa nya ideer till "mina" hemsidor - men lusten saknas ju än - Hm - men inom kort ska det bli lite ansikt lyftningar på dom alla .
Tycker om min nya framsida på hemsidan - men fick kritik om att den var rörig :)
Någon som vill tycka till ? så gör det gärna - kul att höra en åsikt :)

Tänkte att det kanske är dax med lite promenader och träning ?
Vad tycker ni ?
Faktum är att "våran" plan bakom Spendrups är igång igen .
Bra va :)
Om dom inte tänker köra igång igen ???? vet jag ju inte :)
***
Ha det fint !
*



Inga kommentarer: