torsdag 17 januari 2013

Dagarna Går i Rasandes Fart

Japp !
Här går det undan - tyckte det bara var Måndag nyss.
Men dagarna är sååå fulla med allt .
Känns som om tiden och orken är emot mig just nu :) :(
Har en massa i huvudet på morgonen som jag ska genom föra - och jag verkligen brinner för det - men ! sen liksom faller det - för tiden räcker inte till och orken - ja nått har hänt ??? så jag får vell erkänna att det kan vara åldern som gör det - att farten och orken inte är den samma som då när jag var 20 Haha.
Men hinner saker gör jag allt också jo då absolut .
Det blir rent och fint sakta men säkert överallt - och det är med en skön känsla jag stoppa rmig i säng på kvällarna :)
Tänk vad skönt det ska kännas när allt är klart .
Kommer inte att hoppa en stor städning något mera år iallafall :)
För det märks verkligen .
***
Tyra
Tigger mitt morgon äpple skrutt - varje morgon :)
Högljutt talar hon om att du matte det där var vell mitt äppleskrutt va ?????
Tilda & Tyra
Jag försöker få dom att fungera bra brevid sparken - har liksom inte tränat dom två tillsammans tlilräckligt .
men det kommer vell - men just nu känns det som om man har två lämmlar i koppel brevid sparken :)
Dom liksom forserar allt i vägen - upp och ner över allt - ja vi försöker allt att undvika levande hinder .
Det måste se kul ut när vi kommer .
Och sen på det ska dom kolla och studera alla piss pölar ordentligt - vem som har varit där före oss .
Tai
Hon är garvad i gemet hon funkar sååå bra brevid sparken - och oj vad jag tycker hon har blivit sååå glad .
Hon älskar ju att springa - så sparken passar henne så bra.
Visst gör hon tvärnitar vid pissfläckar men - med det där braiga VGW kopplet så gör det inget.
Det fjädrar liksom tillbaks så bra .
***
Nä nu ska vi ut på våran morgon tur .
En del snö har det kommit - får se hur våra morgon vändor ser ut idag .
Sen ska jag kavla upp ärmarna igen :)
Ha det såååå bra så hörs vi snart igen .
:)
***




Inga kommentarer: