torsdag 1 juli 2021

Mellan dagen , och dagen D

 Igår Onsdagen var det mellan dagen , vi fick som en vilodag från allt .

Ja inte riktigt , eftersom man , jag håller ögonen på hunden Pennie mest hela tiden.

Hon var ovanligt pigg och glad mest hela dagen :) :) så härligt att se .

Funderade över hur man gör ??? alltså när hon är så här pigg och ingen smärtpåverkan alls , hon till och med åt mat ..... och studsade omkring mig så jag höll på att rasa i kull gånger flera , men nu var känslan att hoppa och studsa så mycket du bara kan och vill Sen om matte ramlar i kull i farten så watt !!!!

Men som sagt ? skulle vi göra denna undersökning ändå ? eller avvakta ?

Eftersom hon är mycket på verkad av besöken vid Sjukhuset vill man inte ta henne dit i "onödan" 

Jag är så trött och virrig efter alla beslut så nu ringde jag Falu djursjukhus , tyckte att det beslutet fick allt veterinären ta .

Veterinären, som veterinärer är sa att det beslutet fick jag narturligtvist ta själv , men ! hon sa nått jag inte tänkte på i mitt virriga jag , att pga smärtlindringen kunde det narturligtvist döljas den underliggande orsaken ....så klart .

Och nä rjag då skulle t abort smärtlindringen kunde det komma tillbaka igen smärtan.

Så klart !

Så tiden står kvar .

Och tur va det , för senare på dagen tjöt hon rakt ut när hon skulle tugga på en kycklingsfot .

Så !

Nu har jag sovit super dåligt , och kravlade mig ur sängen vid halv fem , gjort mig i ordning och ska snart starta dagen D.

Just nu vill jag inte spåna i allt som rör sig i mitt huvud om vad denna dagen kan ha med sig .

Vi får helt enkelt se .....

*




Inga kommentarer: