söndag 25 juli 2021

Här nu

Väntar här just nu i skuggan.
Ska till bästa Tatjana på behandling , kanske kommer ut som en ny människa ....
Fast kanske inte , till vissas besvikelse 😆,kanske inte det jag vill ,tycker om mig själv ....
Men må bra vill jag gärna .
Spännande med det här , Kvantmedicin.

Fortfarande väldigt varmt ,denna sommar .

Skickade ut förfrågan i tränings gruppen ,men alla är verkligen så upptagna 🙂,jodå mina dagar står inte heller still. Men sugen på att prova Pennie på träning nu ,när hon troligt inte har ont längre ❤️får se vad som hör till hennes personlighet och hennes dåliga mående .
Men några blev vi 🙂så igång ska vi .Kul 🙂
Hade verkligen velat haft en ny kompis också att träna med ,men får komma igång med Pennie och lite Znö ,så är jag mer än redo när nya vänner kommer 🙂

Igår fick dom äntligen bada ,vilken lycka ,har det inte vart sjukdomar ,så var det Hotspot .....
Och oj detta magiska vatten i tjärnen där vi brukar vara ,så fina i pälsarna nu ❣️
Foton kommer 😉

Behöver nog minst en regnig dag för att redigera alla foton från turer och en massa annat .
Men nu med jobb också så ja dagarna är få ......
Där drog det en motorcykel med sånt där skönt ljud förbi ....
Livet är helt ok ! 
😀
Bara man mår så bra ,att man kan se allt vackert ,härligt runt om .

Nu ska jag ge mig egen tid 🤗

Ha en fin dag alla ni där ute ❣️

Inga kommentarer: