fredag 7 augusti 2020

Zytoscanning


Idag har jag och Pennie varit och träffat den här personen som länken ovan handlar om .
Vi har gjort Zytoscanning
Dom använder också oljor i behandlingen om man har nått problem som behöver åtgärdas.
Jag är nu inte insatt i vad allt det här igentligen är och betyder , jag är bara in och nosar på det nu .
verkar som det är lite lika som Homeopat medicin , allt från naturen.
Själva behandlingen kostade inte så mycket 300 kr om det är nu när dom är nybörjare ? det vet jag inte .
Nybörjare helt vet jag inte ....
Hur som , så tog jag med mig Pennie den här gången , mycket för jag ville tjecka av hur det gick till , om det var nått som Znö kanske kunde klara av sedan .
Pennie hade bråttom in genom dörren , jag som hade nån tanke på att hon kanske skulle tyckt det var lite läskigt ner för en trapp och in i en källare , men nädå super bråttom .
och in och hälsade på dom bägge och hela lokalen som om hon hade vart där förut .
Hon betedde sig så super coolt som en riktig Lb :) :) 
Jag blev så stolt över henne !!!
Jag berättade inget om henne innan scanningen , när scanningen var över sa hon den ena behandlaren att du hon har problem med ryggen va ?
Mitt i prick , men hon har inte ont sa hon ? nä starka tabletter sa jag ;)
Här blev jag att lita på det som kom sen , smart drag att få en med sig :) :) kändes bra 
Hon både scannade och kände och klämde på Pennie , Pennie gillade det verkligen , hon bara sjönk ner där på golvet mellan dom två .
Såg hur avslappnad ut som helst , så super glad brukar hon inte vara över folk , glad men inte så där lämnade över hela sig :)
Sen reste hon sig ganska precis när hon behandlaren  hade tagit bort sina händer , då var det klart .
Lite smått om att hennes organ behöver bostas och lite hjälp med muskler och ryggen kom det upp , annars var hon nog riktigt frisk :)
Hon har ett stort hjärta , det sa dom bägge två , klart hon har mitt hjärta :) och att hon tog hand om nån ? men Znö tyckte dom var för stor för att passa in på beskrivningen , så jag talade om vem hon mammar Äster ju , det tyckte dom kändes in bra .
Hon verkade trivas bra med sitt liv , hon kände en enorm trygghet vid mig /oss sååå härligt att få veta .
När dom sen behandlade mig , var hon tvungen att resa sig upp och kolla vad dom gjorde med hennes matte :)
Så i det stora hela var hon riktigt frisk , förutom ryggen , och nöjd .
:)
Köpte en olja år henne .
Som skulle hjälpa hennes ryggrad problem , spännande att testa :) och jag fick lära mig att trycka på vissa punkter.
Min !
scanning såg mycket värre ut än Pennies !
 röda prickar , det var nått fel , och gröna prickar var ok .
Jag hade massa röda .
Så ja , det visade sig diagrammen att jag hade otroligt mycket med nerver problem  och den Endorkrina delen . Skrek i orange och rött
och andningen .
Berättade där nån stans att jag har gift struma, då förstod dom .
Köpte en olja åt mig också
Tyvärr är det dyrt som vanligt när man ska handla nått sådant här .
Men ok , nu ska jag testa hur det här funkar .
Så mer in kommer 
Men oj så stolt jag var över Pennie .
Super hund ju 
Vad trodde matte igenligen .
???
Om ni var här nu skull eni se hur trött jag nu blev , det bara ramlar över mig SUCK !
Så nu måste jag sova .
*





Inga kommentarer: