tisdag 18 augusti 2020

Blandat från Husby ringen med barn och barnbarn

En helhärlig dag med fika och dotter med barn på utflykt, runt Husby ringen
Gillar verkligen den rundan 



Mitt sällskap i baksätet :)
En liten tjej med en massa för sig mest hela tiden , här är ett sätt att äta vindruvor på 


Snott solglasögon vid sin mormor .
Coolingen !


Bus smilet 




Vid silvergruvan utanför Säter
Flickorna på jakt efter allt 













Kolla mormor , å så glad man är att dom vill dela med sig allt till sin mormor 








Kom en hel svan familj med halv vuxna ungar 


Ja jag vet dom där hästarna igen 
Men så vackra dom är Nordsvensk
Så härligt att dom faktiskt kom när jag ropade på dom , dundrade härligt i marken 
Kändes så privilegerat  att dom kom för att jag ropade , sen när dom väl kom fram ja då upptäckte dom att det var helt fel människa som stod där :)





Jag är ingen häst människa men oj vad jag gillar dom här 








En liten badplats vid Kloster 
bredvid Smedjan 







En familj som var där hade den här lilla sötnosen med sig 


den var nyfiken på Majken 
en sån liten goding skulle jag vilja ha 



Baksidan av "dammen" ett litet vatten fall




Super glada Majken 


Engelska parken i Kloster 






Alltså ? varför ska man sitta "normalt" på en bänk när man kan göra så här :)









Socker fylld unge 
Detta socker 














 

Inga kommentarer: