fredag 19 oktober 2018

Dagens början

Ledig dag?  Njä jo ledig från jobbet, men massa att göra hemma.
Tur i oturen att jag inte kom med på den officiella NW tävling idag i Nyhammar, känns som om jag inte skulle ha hunnit med det.. ..
Gjort en tur i skogen på morgonen, får man vara trött på sina hundar tro 😂😥
Pennie bara far omkring i kopplet helt galen på dofter på både mark och luft , då arbetar hon bra minsann med super iver, det skulle hon ha på NW men jag är tydligen inte människa till att ta fram det i träningen.....
Znö lös,far också omkring, men henne kan jag inte klaga på hon kommer vid inkallning, och sticker inte långt 😊
Men tur jag tränar musklerna för tusan vad slut man blir, fast jag stannar vid drag, inväntar lugn 😌 och får henne att gå bakom i mellan åt när jag får nog.
Men ja, jag är trött på dom, och längtar så efter mina lugna lydiga kloka flickor 👭 😥
Men jag vet!!!! 
Gör så gott jag kan.
Ha en bra dag.....

Inga kommentarer: