lördag 2 maj 2020

Massa Foton från turen runt Vättern


Vårat land är så vackert .
Förra helgen var vi en tur runt Vättern , oj så mycket fint att se , vi kommer åka tillbaka och gå igenom det lite mer noga framöver , som Vadstena där vill man gå omkring och suga in allt .
Lika så Hjo var också en fin liten stad .
Kristinehamns skärgård var riktigt fint.
Allt det här är en lisa för min själ.
Jag har sån tur att min man kom i min väg , han tycker om att köra bil han har inga problem med att åka låååångt , jag älskar att sitta bredvid och se på allting ...vi är perfekt team :)
Hundarna tror jag gillar att få lukta in nya ställen .
Så ja ! så bra !


Jag har lite jobbigt med mig själv , inge nytt under solen precis,
Bli fortfarande så otroligt själsligt trött , efter tex jobb , jag försöker jobba 25 % , det går bra på jobbet helt ok , men dagarna efter vet jag inte vad jag ska göra med ????
Jag är så otroligt trött , den här veckan jobbade jag tisdag natt och blev inte människa förrens fredag.
Torsdagen var hemsk , då trodde jag nästan att jag fått Covid , orkade inte ens prata , och ni som känner mig vet att då är jag trött .kroppen var så orkeslös så jag blev rädd .
Så ?
Hur ? tusan ska jag kunna jobba ?
Kan omöjligtvist jobba flera nätter på raken , får då kommer jag inte orka ta mig dit .
Vad är det som händer ?
Känns just nu som om jag inte vet varför och på grund av vad ? som gör att jag inte fungerar som jag ska .Läkaren har spårat ur lite känns det som ? hon har tagit tag i två tampar samtidigt .
Hm känns inte ok .
Sen kanske jag nu har kommit till en hjärntrötthet efter allt mående .
För troligt är det ju så att min hjärna som säger stopp glöm din dröm …..
VILA
Nästa vecka ska jag ännu en gång träffa en ny läkare, är så trött på alla nya människor som jag om och om igen får förklara hur jag mår och vem jag är .
Fortsättning följer .

















































































































Inga kommentarer: