fredag 8 maj 2020

En tur till Arboga förra helgen



*
Mina små skogs prinsessor :)
















*


Vackra otroligt mysiga katten våran Äster 







*


På väg hem 
Och en liten mer ingående titt på Bångbro .
också ett ställe jag åkt förbi så många gånger men inte tittat på ordentligt 
I år denna vår och sommar vill jag se allt :) :) 



















*



Arboga 
Inte visste jag att det var en sån vacker plast 
Man har bara åkt förbi 



Sen hade jag en sån tur med dom hotandes regn molnen i bakgrunden 
Vi klarade oss hela tiden :) från regn 
Men molnen fanns där till min glädje 































*

Omkring Frövi 





























*

Lindesberg
Tänk så ofta man har åkt igenom den staden utan att tittat ordentligt .
Min man har vart där en del när han växte upp , men inte jag .
Finns en hel del fint att titta på där också .






























I skogarna här lite runt om 

I våran skog , vackra gran kottar på ett omkullfallet  träd ,död men fortfarande vacker .



Ett gammalt träd 



Nu är dom på G dom fina Lupinerna 
och allt annat som växer i skogen 
Härligt med vår . på nytt födelse



*



I skogarna runt Kumlan






*
Tar lååång tid att gå igenom och redigera kort.
Men nu har jag fått dom sista gjorda.
en av dom få sakerna/sysslorna  här i livet just nu som jag får gjorda.
Idag har jag försökt att bara tänkt positiva tankar , och tänkt man får ta en dag i taget .
och ja det finns dom som har det mycket värre än jag .
Och idag har jag inte säckat i hop än :) :) 
Och då är det ju snart sen efm :) 
Man får vara glad för det minsta 
Jag öppnade åt Pennie och Znö hela gården , jag kände !!! att det här är våran gård och människor med sina hundar behöver inte gå förbi här , alltså , det är ingen genom farts led .
Så skäller hon ut nån som absolut måste ha sin hund alldeles utanför vårat staket , ja då får hon skälla "lite"  tills jag tar in henne .
Sen har jag på g i mitt huvud lite olika träningar ...som jag ska försöka lägga in i våra dagar.
*
Ni får ha en fin helg !
Nu ska jag ta mig ut andra vändan i skogen med mina vilda fröknar .
*


Inga kommentarer: