onsdag 15 april 2020

Tidö Vägen

På annandags Påsk tog vi en tur på Tidö vägen .
Jag kände mig så där som ganska vanligt nu seg och ingen ork till något , så det passade mig så bra att ta en lång tur med bilen , och bästa chauffören , min man .
och kameran förstårs.
Tack och lov att jag har den kameran och att jag vill och har känsla fortfarande för att ta kort , så jag på nått sätt får leva ut min kreativitet.
Var en hel mysig tur , med medtagen matsäck , våra fröknar fick sig flera social turer också , så flera flugor i en smäll.
Dom skötte sig riktigt bra :) hoppas det bara blir bättre och bättre .
Mötte en hund som bara typ dök upp så där så man inte kunde ta en annan väg eller nått .
Jag gick på sidan med Znö och satte ner henne där medans hunden fick passera .
Lika gjorde Jörgen med Pennie , men hon var liksom tvungen att skälla ut hunden lite grann när den hade passerat , du vet så där som vi människor gör när vi är arg på nån men inte vill ta det öga mot öga utan gnäller lite så där bakom ryggen på dom , var nog typ lite lika dant med hennes skällande nu ,men det var riktigt sansat ändå .Så glad att det verkar bli bättre och bättre .
Framsteg är toppen .







































































Inga kommentarer: