tisdag 20 augusti 2019

Jippi!

Idag tog jag mig igenom mitt program 😊
Visserligen i ganska sakta fart och lite mindre gånger. Men kände av illamåendet där i mitten nån stanna 🙄🤔undrar varför, ingen sjukgymnast eller nått var där så jag kunde inte fråga om råd.
Nu i omklädningsrum och väntar på att all svettning ska ge sig, både Vallningar och tränings svett 😜innan dusch
Borde gå ner massor i vikt så som jag svettas 😁
Idag efter att sovit för lite igen...
Vaknade jag med en massa lust till livet 😊😊😊😊
Oj så härligt!
För första gången på mycket länge ville jag träna mina hundar... Underbart
Om det kunde hålla i sig.
Massa saker jag känner jag vill göra 🤩
Men
Jag försöker halvera görandet, så det inte brakar.
Men bara känslan 🤩🤩🤩
Gör mig så lycklig.
Om jag slapp gå och jobba, då kunde jag bara få rida på vågen såååå härligt
Går i planer på en mindre ras 😉och det gör mig också jätte glad....
Får se vad som händer, har skickat intresse till uppfödare, får se om man duger som valpköpare 😜
Nu ska jag skölja av mig all svett och springa vidare med dagen 😊

Inga kommentarer: