torsdag 11 juli 2019

I väntrum på Lasarettet

Gick förbi ingången till sjukgymnastiken 🙄med dåligt samvete, för jag skulle vart där för en timme sen 😒
Men! Jag kom inte iväg.
Trött och till stor del orkeslös, eller kanske det heter viljelös. 😒😠
Har hamnat i ett depprisivt tillstånd, det är nog närmast och bästa beskrivning man kan komma mitt tillstånd just nu.
Jag försöker kravla mig upp och ser ljuset känner glädje, lust, kreativitet, men dimper ner lika fort som jag försökte komma upp.
Och så trött i hjärnan, kommer inte ihåg, är liksom bredvid mig själv i livet, inte i.
Värk i kroppen.
Tror att allt kom efter jag var tvungen ta bort min älskade Tilda, blev sååå otroligt ledsen, nedstämd, fann helt plötsligt ingen glädje i att ha hund?????
Blev riktigt svårt, livet.
Sen kommer jag inte upp igen???
Vad ska jag ta mig till.
Sitter nu och väntar på, att få komma in till min kontakt på samtals mottagningen.
Hoppas han kan ge mig råd....

Inga kommentarer: