tisdag 2 juli 2019

Dorotea

Vi hamnade andra natten i Dorotea. På en av våra favorit campingar, Doro Camp.
Kom i säng sent efter myskväll framför tv, Jörgen fick valla Znö runt halva campingen, som vanligt kan hon banne mig inte skita borta 🙄😒och tydligen måste det vara en lugn husse som ska vara med på den skit vändan 😁så nyskiten hund kom vi i säng vid 24 tiden...
Vaknade tidigt morgon en snabbis kallt inne??? Så till och med klimakterie häxan jag var tvungen stänga fönstret.
I morse vid 9 tiden var det 7 grader ute.
Insåg att jag packat med mig för lite kläder. Brukar få höra från vissa 🤩😍🙄att jag har för mycke med mig, så den här gången tog jag typ det jag stog och gick i 😁sååå hur mysigt det blir i slutet av veckan 🤔🙄😂tur Jörgen tagit med kalsonger och strumpor extra.
Är nu på väg kl 11 till Stekenjokk, kan bara inte låta bli, måste suga i mig energi, från den otroligt vackra naturen och härliga luften .
Men funderar starkt på att stanna nån stanns och köpa oss var sin mössa 😊var 0.6 i morse där uppe.

Inga kommentarer: