lördag 13 juli 2013

Lite kort då :)

Hundpromenad I Blötberget 2013

Hockey Rinken Blötberget 2013



Bilderna från Hockey Rinken
Älskar att ta kort där
Se själv vad du tycker :)
Jag åter kommer till Hockey rinken till Hösten - då gräset har färg som går sååå bra ihop med Lb pälsarna
*
Efter lång frånvaro från träffar och träningar - så tyckte jag att det var dax för en träff ???
Alltså ? har jag skrivit om detta tidigare så får ni ursäkta - kändes lite som Dejavu :)
Men hur som helst så var det fler än jag som ville ses igen :)
Så vi hade en fin promenad i vackert väder .
Och här ovan finns lite kort från den träffen .

Vi hade storfrämmande från Norge på semestern.
Dom lyckades överraska mig stooort :)
Där stod jag i godans ro och fixade med underreds arbetet för att målningen skulle komma igång.
Då helt plötsligt stod den någon ? utanför mitt staket och ropade Hallå kan man få nått kaffe här.
men döm om min förvåning när jag såg vilka dom var :)
Dom var "bara" förbi på en kopp kaffe Haha
Så trevligt besök får man int ofta :)
Här lite kort
Det blev ett besök i Skeppmora också

Kristoffer & Elisabeth på besök 2013

Dom Norska Artemisarna


Artemis Chione


Artemis Benkei


***
Artemis Benkei

Här ovan ett litet Album med bara Benkei .

***

Tre Systrar Från C-Kullen
Caissa - Caipora - Chimaira
3 år


***



Och vi träffade Bla den här vackra damen :)
***
Vårt  gamla Äppelträd har kart :)
Än kan det :)
***
Line Sommar i Juni 2013

Några kort på mitt Härliga Barnbarn.
Om hon ger mig glädje :)
Jag har förmånen att få träffa henne ofta :)
Underbart att följa hennes liv så här som mormor .
Jag har fått en sjuka :) Line sjuka haha
Älskar att höra henne skratta - och hennes leende gör underverk i den här gamla kvinnans kropp :)




***



Tilda
**
Solen Tittar in i Vårat Hus

Lite bilder från våran övervåning - när solen kikade in .
*

Lite mer Line


*
Jaja jag vet - nu var det vell en hemskt massa kort va !!!!
Ja jag ligger liksom lite efter har man int Bloggat så har man int.
Så nu försöker jag ju komma liksom i fatt.
Så titta på det ni orkar och sen blir vell det bra :)
**
Men nu ska jag ge mig för denna dagen .
Puss och Kram och Nyp i stjärten !
***

Inga kommentarer: