måndag 11 februari 2013

Tandvärk

Ok - nu har det vart en helg då - men vad har jag gjort i helgen då ????
Jo jag har jobbat - så trist - men ok - det är man ju ganska så van vid ändå .
Men - Tandvärk var faktiskt mer än ett år sen sist ca - så jag har haft tandvärk till och från hela helgen .
Hm så hemskt är det verkligen med tandvärk - det är ångest för mig på sååå många sätt.
Och den här gången är det en lagad tand som har fått en spricka i sig - och där har det int blitt bra .
Så jävla irriterande är den värken - tandvärk - det liksom håller på hela tiden - tålamodet sjunker i botten och mer än så ....koncentration på nått finns inte ....
och när man då ringer till tandläkaren - vilket också är mycket ångets laddat för en sån som jag som har sån jobbig känsla inför tandvård - och får till svar att ja kanske om några dagar ????
Oj ! va ! men n i har verkligen inga akut tider ?
Nä så är det .
Då tametusan fastnar en massa tårar i halsen på mig - av alla jobbiga känslor inför dom närmaste dagarna.
Så det är bara att bita ihop och dra i sig en Ibumetin - och hoppas på det bästa .
Tyvärr så hjälper inte denna tablett speciellt mycke - eller jo - nått - men den är där värken så man ska liksom känna av den iallafall - så man verkligen inte glömmer bort den - värken .
Hm 
****
Exporama Hellerud
Norge 

Lördagen 
Artemis Chione 
BIM &Cert .

Söndagen
Artemis Chione
van åpen klasse ble totalt 3 beste tik og fikk res cert

Många Grattis ! Från mig 



jaha nu fick jag gnälla av mig lite .
Och då var det bara att ta tag i dagen .
En massa pälsvård och klo vård är på programmet .
Tur att jag får åka på meditation i kväll .
Det kan jag verkligen behöva - om jag kan koncentrera mig så jag hamnar där jag ska :)
***
Små valpar har kommit till världen på Villmobackens i helgen :)
Själv har jag fixat lite med Villmobackens Hemsida .
***

På Radion pratas det om olyckor i trafiken - är verkligen så halt idag .
Så ta det lugnt alla som ska ut .
Jag med !
***


1 kommentar:

Anette sa...

Stackars dig det är ju så jobigt med tandvärk och att behöva vänta i flera dagar på att få hjälp det känns ju inte bra.
Krya på dig vännen!!!!