söndag 9 maj 2021

Vaknar till en grå dag

 

Från en dag full med energi till en sådan här grå dag !
En härlig promenad ihop med mitt äldsta barn och mitt minsta barnbarn , och den lilla pälsade också ;)
Massa kort blir det , är så fantastiska vyer omkring dom gamla/trasiga tågvagnar och delar .
Och mina nära .....
Idag söndag vaknar jag med ingen lust eller ork alls.
Vädret när man tittar ut ger en inga sköna känslor heller , får bara vara glad att det inte regnar .
Hur tar man sig igenom en sån här dag då ?
Jo man packar ihop allt som behövs för några timmar vid Gruvan , med lite Nose Worke träning.
Ihop med några själar som vill aktivera sina hundar och få lite socialt umgänge .
Det är vad man gör !
Så jag släpar mig iväg , och hoppas nån energi vill infinna sig inom kort .
Bra att aktivera mina damer ......
Dom har redan förstått ,när jag tog fram hundträningsväskan, att det inte blev någon morgon långpromenad i dag , utan vi ska köra lite träning.
Så nu ligger dom och väntar att det är dax att ge oss iväg.



Majken busar med Znö



































*


Inga kommentarer: