torsdag 6 maj 2021

Energi sprudlare

 


Alltså !
Underbara barnbarn som ger sin mormor en massa energi och en massa glädje.

Majken 4 år


Hade gjort en stor teckning som hon kom och visade mig och sa den får du ,men tack gulliga , den sätter vi på kylskåps dörren tyckte hon , ja men absolut sa jag men kanske du får byta ut den som redan sitter där med frökens namn på ;) japp sa hon och började fixa . Sen när hon hade åkt hem ??? började jag undra ? vad hände ? varför satte hon inte upp teckningen . Men det hade hon ju hahaha !
Den lilla bakom hjärt magneten (som jag såg nu någon har tuggat på med små tänder ,valp? barn? ) alltså vilket litet konstverk , men så härligt !!!
Varje gång jag tittar på den där nu så fnissar jag förtjust .
Tack ! underbara unge .
*
Alla ni mina barn och barnbarn , och min man , och alla dom pälsade .
och mina vänner 
Men vad jag älskar er !!!
Ni förgyller verkligen mitt liv , gör det värt att leva .
*
Suger i mig så mycket energi som jag bara kan ur alla dessa själar ,(lagomt) och naturen på mina promenader , och min träning och från allt vackert och underbart runt om mig .
Jag jobbar så mycket jag kan på att få må bra .
Så nu laddar jag inför nästa veckans jobb .
Har räknat ut mitt schema fram till semestern , var tvungen att ta två sem dagar tyvärr framöver ...trist , men nätterna låg inte bra till för att jag skulle kunna ens ta mig igenom dom i tanken .
Så !
Nu kämpar jag på igen .
*





Inga kommentarer: