måndag 1 februari 2021

Lite blandat från mellan dagarna


Små hungriga fåglar !
Vi matar en massa fåglar här på gården , och Rådjuren och en liten ekorre .
Kostar en hel del ...så där vet ni vart mina pengar bla går till .
Men 
Inte kan jag sitta här och se på när dom letar mat och fryser .
Har ju blivit så rund under julen och helgerna, så jag får vell dra in på min mat ;)

Jodå jag ligger efter som tusan :)
Med foton och min mail är rågad och full 
Har verkligen försökt undvika att sitta här vid datorn ? har så otroligt massa annat att hålla på med .
Men vill ju ha in så mycket som möjligt från mina massor av foton ,som jag själv gillar ,ja det är ju det där med betraktarens ögon ...jag har en massa kort som jag verkligen själv gillar ,japp jag tycker om dom , och att förvänta sig att andra ska gilla det jag ser ,det kan man glömma ;) så jo det är jätte kul när ni gillar det jag gjort , super kul , men jag har förstått att det kan jag inte gå på . Att känna sig nedstämd ...för att ni där ute inte gillar mina kort ,njä det kan jag inte hålla på med .
Har mått dåligt för det några gånger i mitt liv och nä .
Jag gillar det jag lägger ut annars skulle jag inte lägga ut dom , och att jag gör det är mycket för att jag vill se dom i en annan form än i min kamera ,och att jag har dom sparade nån annan stans än på mina hårddiskar :)
Sen är iden att jag ska få ner dom i nån form av album , är avundsjuk på min Mia i Falun som är så duktig på att göra album för varje år ,vet om du läser det här att du inte alls har nån super koll på dina album ,men ! du har kommit super mycket längre än vad jag gjort i allafall , och med tanke på alla kort jag har så blir tanken i panik !!!!!
Men fotona är mina små konst värk och jag gillar dom :)










Äster älskar kartonger , den här kartongen blev kvar , blev ställd intill elementet , så där ligger hon och värmer sig i mellan åt .
Go pluttan 
Hon har nu bott här hos oss i över ett år , helt otroligt vad tiden går .
Hon har verkligen bott in sig och tagit en massa plats .
På gott och ont ;) ;) 





























 

Inga kommentarer: