torsdag 11 februari 2021

en dag med barn och barnbarn 😍

IgĂ„r hade jag en heldag med min dotter och hennes tvĂ„ juvliga flickor . Kommer kort 😉 Ute en svĂ€ng med fröknarna hundar ,men kallt ,ja nu Ă€r jag trött pĂ„ kylan ,kunde gĂ€rna vara nĂ„gra grader varmare.
Mina fröknar bryr sig inte ,utan det Àr deras matte som ledsnat . Aldra helst nu nÀr man helst ska umgÄs utomhus.
Vi var inne och pysslade , ritade och spelade Fia med knuff och en massa annat .
Min dotter gjorde lite jobb pĂ„ vĂ„rat projekt toalett rum ,bra man har en hĂ€ndig dotter ,hon Ă€r duktig pĂ„ sĂ„ mycket ❤️ kommer bilder pĂ„ det 😉
Var helt slut mot kvĂ€llen ....somnade sittandes i soffan stup i ett 😁 Ă€r inne i en mycket trött period.
Skulle nu vart pĂ„ affĂ€ren för ca en timme sedan đŸ€” men klarade inte av att ta mig ur sĂ€ngen nĂ€r klockan ringde. SĂ„ jag försöker samla ihop mig nu ......
Idag ! KĂ€nns det i " luften " som om fröknarna har lugnat sig lite i sitt löp. Ingen som hĂ„ller pĂ„ och river hela möblerimanget i huset đŸ€” genom sina vĂ„ldsamma kĂ€rleks förklaringar till varandra .
Hoppas !
Funderar đŸ€” men tror att kanske dom som sagt lyckades komma i höglöp samtidigt denna gĂ„ng ,sĂ„ det blev sĂ„ intensivt.
Underbart att fĂ„ kontakt med dom igen 😀
Idag passar det troligt super bra med vecko vilar dagen , hÀr i huset har vi en vilodag för hundarna , och det brukar vara torsdag , dÄ fÄr dom slöa som dom vill ,inne eller pÄ gÄrden . Och jag veckostÀdar , vecko handlar ,och slÀnger Ätervinnings grejs ....och lite annat som man inte hinner med andra dagar .
Tror att alla hundar behöver det , vi mÀnniskor Àr duktiga pÄ att stressa dom in i vÄra liv .
Har börjat lÀngtat till trÀnings trÀffarna med hundarna , det kommer bara det blir lite varmare.
Börjat planera i mitt huvud lite om kommande Leonberger trÀffar ,och alla raser trÀffar .....ser jag fram emot .
Äster kurrar igĂ„ng sin matte ,sĂ„nt hĂ€rligt ljud det dĂ€r kurrande .
Ha en hÀrlig dag !
❤️

Inga kommentarer: