söndag 7 februari 2021

Efter en arbetad natt

Oj min kropp så seg den är efter den här natten ....
En "vanlig" natt .
Som min samtals kvinna sa ,det blir lite som Jetlag .
Försökte ladda ner inf om det här ...men lyckades inte 🤔 men hur som kan man söka på det ,och säkert värre nu när jag sakta håller på och går upp till min tid igen .
Lugnt på natten ,inte speciellt trött ,och det går bra ,sitter i ryggraden,men då gör jag en natt i taget .Lite fundersam över hur det ska gå när jag ska ta mig ut fler än en i taget 🤔 men men det är inte idag 🙂
Tur i oturen att mina fröknar också blir trötta efter att jag varit borta en natt ,dom verkar sova lite sådär ,dom väntar ❤️
Och dom verkar vara i höglöp ,rider på varandra och "pussas" hela tiden ,står mest bredvid varandra ,piper och böjer undan sina svansar ,såååå redo är dom , dammsuger backen ute på promenad efter alla super just nu intressanta hundar ,två pilska 50 kg klumpar som försöker nå var sin doft samtidigt med en "klen" snart 55 årig matte i mitten ,som på alla sätt försöker hålla nån ordning på dom 😐 ganska otämda just nu 😁,så dom är också slut ,bra när jag behöver soffhäng ,men annars mindre bra .
Då är det inga fel på deras kroppar inte .....säkert inte bra aktiviteter för dom ,att hänga på varandras ryggar stående på som Znös dåliga bakben ....men vad gör man ??? Och Znös tyngd på Pennies rygg.
Hoppas det inte blir något bakslag nu när dom verkar i riktigt bra fysik 
Såååå nu vilar vi .
Blundar för det vackra vädret ute 😆🤪

Inga kommentarer: