måndag 5 december 2022

Pigga Damerna


Var som sagt på behandling med mina damer i torsdags .
Och ja den tog allt skruv :) mina Damer har vart så pigga dagarna efter nu .
Och idag har dom tillochmed lekt på baksidan .
Znö var alldeles prillig :) med hjärtat i hals gropen , när hon skulle leka med småttingarna .
Tror dom små vart lite skakis dom med , när dunderklumpen kom ångandes .
Haha 
Men härligt att se 
Det som gör en lite ledsen är ju ,att ja dom har nog en hel del ont i sina kroppar annars tyvärr .
*
Massa snö har vi allt här omkring .
Och idag var det bra kallt att ta sig ur sängen , var bara 16 grader inne , vi snålade lite , mer kläder på . Men det blir inte så trevligt när det är kallt !!!
Alltså ! jag tycker mindre och mindre om att frysa .
Vill ha vår oj vad jag längtar till våren .
Kom fort !
*
Tänkte efter morgon promenaden att idag blie det en tur med bilen med min man bakom rattet , solen tittade fram och otroligt blå himmel .
Så vi satsade på det ...ända tills min man upptäckte att ,fläkten i bilen är trasig !!!!! men SKIT 
Så nu har vi ingen bil att åka i , för inte vill man sitta i en bil nu utan värme !!
Som tur är , så har jag en man som är mekaniker ,min Jörgen :)
Så han ska försöka fixa det .
Tur man inte jobbar varje dag .
*
Nu har jag promenerat och tränat Rörlighets träningen ,med Sofia Åhman .
Och ja tycker att jag är mycket bättre i ryggen :)
Så nu hoppas jag den håller så jag kan jobba mina nätter .
*





Så härligt vacker kontrast mellan den blåa himmeln och naturen .


Det här tror jag är Tones stall ??
Inte riktigt säker .
Men blev en vinter sago bild 


Så vackert är det allt med all snön på träden 
Sen att jag helst vill se den innefrån bilen japp
Gillar inte vintern längre 
Fryser








En stund på gården med mina fyrbenta vänner






Hedwig 
Är så otroligt svår att ta kort på .
Både vit och svart 



Min lilla Guldlock är enklare 









Hennes nya leksaker , plats blomkrukor

Kompisarna








***


 

Inga kommentarer: