onsdag 3 juni 2020

Jaha

Är nog inne i ett flöde nu ...men hur bra det är för mig ??? det vet jag inte 
Känner stressen kryper över mig hela tiden , att inte hinna med allt jag vill hinna med , jag darrar av stress , det rusar i mitt huvud av allt jag VILL göra får panik i mig när jag vet eller tror att jag inte kommer hinna göra allt som jag vill.
Att jag överhuvudtaget nu sitter ner här och skriver så fingrarna dansar över tangentbordet , i stress , är pga utav att jag har fel färgat mitt hår som nu är blå tonigt lite här och där , vilket jag verkligen inte trivs med nej verkligen inte ….så nu håller jag på att få bort det , med silverschampo , med silver toning nu och det himmlans blåa färgen sitter kvar , skit för min snålhet …...att jag inte gick till hårfrissan i stället , är snart uppe i samma pris med alla mina hemma medel som det skulle blivit att kosta vid frissan ….SUCK. nu har jag haft i silver toning livrädd för resultatet ….
Om inte det funkar får jag göra en avfärgning .
Eller helt enkelt slokörat ta mig till frissan .
Trodde jag hade slutat med sån t här fix hemma med håret , jag gick till frissan  och det har funkar utmärkt ...men nädå .
Nu ska jag skölja ur det med skräck blandning.
Sen ut i trädgården med all mina projekt .Skulle ha berättat mer ...om allt som händer i mitt liv ..men får ta det sen 
Kram kram !!!

Inga kommentarer: