söndag 7 april 2019

Livet upp och ner

Ja så är det vell alltid .
Upp och ner 
Härom natten höll jag på och fnissa ihjäl mig åt dåliga skämt på nätet .
Men så härligt att skratta loss.
Tyvärr vet jag inte riktigt hur jag ska få in bilderna här ?
Jag har varit så lååångt i från skratt under en lång tid nu , men nu verkar det som om jag kan skratta igen .
Åtminstonde med rätta härliga människor omkring mig .
Jag red på den lyckan i flera dagar .
Men !
Inget håller för alltid
Så nu klättrar jag upp igen från att ramlat ner en bit ,igen .
*

Den här lilla härliga hunden , som jag inte fick så bra kort på , hälsade på mig som en kär vän när jag kom till ABB , underbara hundar .


Fint par i ringen .
Spännande med eran sommar resa ;)





Den här lilla glada hunden .
Som verkligen älskade Lb , hon ville knöla in sig ordentligt i Kärstin ,Lb




Tycker att den här Pyreneiska Mastiffen 
var riktigt fin 
Kolla hennes fina rumpa
Vacker kropp






















Vilket vackert skägg på den här lilla fina hunden 


Den som fann mitt hjärta mest , var den här lilla flickan på 4 månader .
Så otroligt söt 



*
I efterhand så här , måste jag nog säga att jag hade haft det bäst hemma .
Alldeles för mycke intryck och känslor för en sån som mig just nu i livet .
Men 
Flera härligt goa människor träffade jag allt jodå det finns såna också :)
Vilken fantastiskt tur att dom inte helt har försvunnit 
Många härliga hundar !
Var det mest av .
Flera hälsade på mig som jag var deras vän , härlig känsla , fast jag aldrig tidigare träffat dom , så ja man är nog allt en hundmänniska , det verkar dom känna in dom fyrbenta .
Har svårt med känslor just nu .
Sånt som jag inte skulle ta illa vid mig annars suger jag åt mig nu .
Så det gäller att vara bland vänner ....där det känns bra 
Människor med hund , och nerver på en utställning, inte bra , såg vissa som inte behandlar sina hundar bra för att dom troligt är nervösa människorna , tycker så synd om hundarna , inte så att dom misshandlar dom , nejdå , men gör andra saker som gör att situationen blir mer stressat för hunden .
Blir arga på dom för småsaker , som hunden inte fattar varför matte /husse helt plötsligt är arg ???
Vilket gör hunden ännu mer stressad.
Många hundar mår dåligt på utställning ,tyvärr , andra har fått lära sig ,men dom som tycker mest om utställning är allt människor , hur man än vänder på det , så är nog allt hunden lyckligare tex i skogen lös springandes ......
*



Inga kommentarer: