torsdag 29 augusti 2013

Lite !

Här blir det inte många rader nu för tiden .
Har faktiskt inte tid ? så dumt det än låter - "men sitta och glo på denna Fb " det kan man göra ????
Ja faktiskt 
Så drygt .
Önskar att jag aldrig har börjat med Fb haha
Då har man inte behövt jobba för att låta bli att vara på den sidan !!!!!!
För det gör jag lite då och då .
jaha
Och hur blev det när Fb kom ??? 
Jo alla hemsidor kan ju lägga ner ;( :( 
Vilket jag tycker är tragsikt - för jag gillar hemsidor - där kan man sätta sin prägel mer ....än vad man kan på en Fb sida .
Och man får reda på mer om en människa än bara så där ytligt som på Fb .
Men !
Jag får vell kämpa på med min hemsida :) :) kanske någon eller några som orkar hänga med och läsa och hålla koll :)

På morgonen när jag kom hem efter att ha slutat klockan 06.00 efter att ha gjort 7 nätter av 8 .
Så kände jag mig verkligen sån här :)
Och att ha haft en "dansandes häst " i mitt huvud hela vägen hem - gjorde att denna bild var såååå rätt.
Den gör mig glad hela tiden när jag tittar på den:):)
Sååååå vad det än gäller i livet så bara man mår bra och inte skadar någon annan med det man håller på med och det man upplever sååååå vadå fundera inte så mycke över - Vad är detta ???? varför eller ska man tycka och tänka och känna så här - men ? vadå vem bryr sig - huvudsaken att man mår bra !!!!!
:) :) 
Såååå njut av allt det som är vackert och allt man upplever med posetiv känsla !!!!
*
Fick ett bra råd här om dagen - från en liten same kvinna :)
Hon sa .
Bemöt alla i din omgivning - på samma sätt som du själv vill bli bemött.
Och
Lägg bort dom känslorna du har inför människan ! spelar ingen roll vad du känner för den personen .
Lägg bort det !
Bemöt alla i din omgivning - på samma sätt som du själv vill bli bemött.
Upprepade hon igen !
;) :) 
Tänker jag allt försöka med :)
Mycke kloka ord från en mycket klok kvinna .


Mycke Roligt kan man hitta på Fb också :)
Jag som gillar ordspråk och kloka ord.
Men den här är vell för härlig :)
Men vadå då ,får man ju verkligen utan att skämmas haha känna sig lite sladdrig .
**
Jag har som sagt haft lite ruschigt ett tag - och det är helt själförvållat ;) som jag får höra när jag vill gnälla lite - för det är ingen som tvingar mig - har jag fått upplyst haha
Tänk vad mycke kloka människor det finns ???????
Men ok så är det vell .
Men just nu är det lite rörigt 
Jag har en massa tider i mitt huvud .
Med den ena kursen efter den andra .
Ska försöka reda ut dom under dagen .
Men jag kan lägga in här för dom som vill veta .

Att Utställnings träningen med Lisen i Väse den 31 augusti .
Blev liksom inte av ? nä det blev för få anmälda ?
Ja - ända tills in i det sista då det började ramla in lite mer folk som ville ju ha gått ?
:)
Men så funkar det ju inte !
Utan att trampa någon på tårna - så - om man vill vara med på något av det jag lägger ut - med datum - så ja det är bra om anmälningar kommer in i tid .
För annars som alla kan förstå är det mycke svårt att planera nått .
sen ! är inte jag den som har mest ordning i hela världen .
Näpp verkligen inte - jag blir alldelens rörig av alla tider och alla anmälningar ...
så jag kan lugnt missa anmälningar och tider osv ....
Men tyvärr så trodde jag inte att intresset var större än tre personer här ifrån .
Till Väse 
Så inte tyckte jag att det var värt att åka sååå långt för så få personer.
Hur bra det än skulle vara att få bli drillad av en sån som Lisen .
Och för mig går det troll i möten med Lisen - det brukar inte funka Haha
Men !
Inte sagt att det är slut diskuterat om denna utställnings träning .
för vi gör vell ett nytt försök :)
Om Lisen vill :) :)
*
Men !
För dom som vill träffa en annan mycket bra tränare inför Utställning
Så är det en Den 2 september 
I Borlänge klockan 17.00
Med Märta Brandt .
Så kom med anmälningar nu så fort ni kan :) :)
!!!!!!!!!!
Man kan nå mig i princip hela dagarna på mobilen 0705363927
**
Sen kommer det att bli en höstpromenad !
och detta gäller alla raser .
Den 15 september 
Turen går till Hästbergsklack .
Lite Mingling och Matsäck .
Sååå dom som vill vara med på den promenaden .
Hör också av er till mig !
***
Fler tider kommer !
***

Nu ska jag rusa !
***
Ha en underbar dag !
***


Inga kommentarer: