tisdag 25 juni 2019

Jaha

Dålig början på dagen 😐
Skynda mig in till gymmet, för att hinna köra igenom mitt program och duscha, eftersom jag verkligen svettas, dubbel svettas, med träning och Vallningar, innan jag skulle till sjukgymnast kl 9.
Men? Tydligen är varken omklädningsrum eller tränings lokal öppet så här tidigt suck
Sååå nu får den trevliga sjukgymnasten besök av en ur svettig patient. 😁🙄
Efter mitt jobb i landet mitt, igår, om grävning, min man körde jordbökaren så bra, men mycke jobb ändå, rensning och grävning av land, satt om jordgubbs plantor och hallon häcken, så nu hoppas jag bara att allt tar sig. Mest hysteriskt var det med knotten, men alltså dom är tydligen så ivriga så dom är ute i solsken också.... Nästan solsting, drack resorb, och solhatt på, men hade huvudvärk mot kvällen sen.....
Mycke jobb, och min kropp är inte lika stark som den varit, så idag stel i kroppen och mindre böjbar. Hoppas gymmet rätar ut det mesta..... Brukar det göra 😊

Inga kommentarer: