tisdag 20 februari 2018

Rapport från en soffa

Inget gott kommer från att "skryta" om att man är så frisk.
Nu har jag sagt det för många gånger, inte vart ens snorig, knappt, på två år, hm suck.
Men inte allt för konstigt, jobbar på ett ställe som typ halva arbets styrkan ligger
plus dom som bor där.... Så vore nästan konstigt om man skulle klara sig från att bli smittad, influensa....
Konstaterat på jobbet, men kanske jag bara har en förkylning ;-)
Ibumetin är bra, då känner jag mig nästan någorlunda frisk :-) eller inte 🤔 så bra, att känna sig friskare än vad man är.
För då kan jag inte låta bli att plocka här och där till och med dammsugaren fick sig en vända hm mina tankar funderade också på om en sväng med hundarna skulle fungera 😲 troligt inte nä....
Tur man har ett hus med gård, och att Pennie har sitt jobb 😄,och flickorna har varandra att busa av sig med, men visst knackar det dåliga samvetet på, skulle gjort det och det.....
Och nu har nog han som skulle tagit över mina sysslor gått och blitt sjuk, och ni vet en mans influensa oj 😮 så nu lär jag bli frisk illa kvickt.

Inga kommentarer: