tisdag 20 januari 2015

Underbara Helg ;)

Något varje dag har det vart - som vanligt . 
Men den här helgen har det gett mig glädje !!
Att bara få pyssla runt här hemma med nära och kära underbart .
Gillar mitt liv mycke.
Alla mina barn med respektive och det lilla barnbarnet Line
Var här och åt mat .
Hon Line förgyllde allas dag med att bara finnas till :)

Blommor 
Line 
Tycker om att lukta på blommor 


Hon är lite fundersam över sin morfar .
Så döm om hennes otroliga glädje när han gav henne en blomma 
Hon blev så glad .


Och
Lukta på den !!


Så fin blomma 


Alla i huset skulle få lukta på den 

Tyra med ;)

*
På söndagen for vi till Säter - eller en bit utanför snarare .
På Nose Work med Doris .
Mycke uppskattat av både hundar och ägare
Sällan man är på nått som man ser att alla hundar gillar .
Det här är deras grej absolut.
Tilda
Hade jag med mig - jag såg verkligen så trött hon blev till slut - men ville gärna ändå få göra det en gång till :)
Nu är vi laddade och ska träna  :)


Tur du inte hade Zorro med dig ;)
Om dom ska stå sådär menar jag :) :)

 Ivriga flickor
Väntar på sin tur







 Minsta deltagaren







 Trött sötnos







Ivrig !!!









Inga kommentarer: