måndag 5 juni 2023

Träning gånger två

Söndagen
Efter tidig uppgång ,tack vara Cpap ☺️, pigg och klar i hela kroppen. Vilken uppfinning.
Nu känns det som om jag inte kan leva utan den lilla apparaten.
Vila på soffan en dag ,utan Cpap.
Det skulle jag inte gjort , vaknade och kände mig helt kass i kroppen. Helt dissig i hjärnan, och orkeslös kropp. Så nu är sovning lika med Cpap helt enkelt.
Pigg tog hundarna på en skogstur Znö har varit lite stel fram , men efter lite vila , och kanske Librela injektion kickat in . Verkar hon pigg , med glimt i ögat , hon busade med mig och kröp upp på mig i soffan , hela hon lite busig .
Agnes springer lös , hon har blivit så lydig på löspromenader ☺️så kul .
Försöker hålla i träning med Sofia Åhman, så bra för stelhet och ryggont , blir piggare . Sååå bra .
Sen Agnes och Znö's pälsar och klor fix.
Ansade Agnes tassar som man ska hoppas jag 😱
Tänkte hon skulle vara lite fin på utställnings träningen vid Susanne i Håksbergs träningen.
Tänkte , ville prova hur hon reagerade om nån skulle känna på henne , funkade hur bra som helst. Bara ! Springa bredvid som inte funkade.
Den lilla ska flyga fram .
Vet inte om jag någonsin ska ställa henne, men bra att träna .
Sen stannade vi kvar och var med på passivitet och stadgeträning, hon är så duktig. Kan saker jag inte tränat henne på 😳,undrar när hon tränat det .
En liten trött flicka fick jag med hem .
Han med före träning att måla en bit till på staketet , ett sånt evighets arbete.
Men snyggt blir det .
Inte så konstigt att man somnar i soffhörnet . På kvällen 
Ätit för mycket dag igen 😐
...............
Idag vaknade jag redan 5, alldeles för tidigt, om man tänker på att jag ska jobba kommande natten.
Så jag gick upp släppte ut dom fyrbenta,gav frukost, och nu sover dom igen .
Så nu ska jag sova lite till.
På eftermiddagen blir det syskon träff i Borlänge, så kul ! På deras 1 års kalas.
Idag skulle min mamma bli 81 år , fortfarande så overkligt 🥺
Saknar henne så mycket .
Ha en toppen dag!


Inga kommentarer: