söndag 18 juni 2023

Bad





Igår tog vi ett kvälls dopp med dom små . Znö är ju "allergisk" mot att bada i sjöar .
Dinah tog två små simturer , sen var hon nöjd och tyckte vi kunde åka hem . Agnes simmade gånger flera efter en pinne . Allt verkade funka bra .
När vi kom hem och tog ur dom ur bilen,upptäcker jag att Agnes ser ut såhär .
Aldrig varit med om nått liknande.
Pratade med AniCura appen, och hon tittade på Agnes , inget hon heller vart med om.
Tyckte att vi skulle åka till Strömsholm med henne....såg framför mig hur vi fick vänta hela natten innan vi fick någon hjälp.
Under tiden vi pratade, började svullnaden gå ner . Och Agnes var som vanligt,full i fart , och åt bra .
Så vi bestämde att avvakta.
Med fjärilar i magen.
Svullnaden blev ännu bättre innan läggdags.
Jag tvättade dom bägge ordentligt i bra schampo 
Sköljde Agnes ögon .
Vilket man rekommenderar på nätet om man kommit i kontakt med tex Alger .
Bägge små flickorna sov gott sedan .
Dinah's första tvättning, gick bra , men någon "blåsning ' ville hon inte vara med om .
Vaknade nu på morgonen vid 6.15 Dinah bajsnödig.
Agnes ser ut som vanligt tycker jag igen .😄
Så skönt .
Jag är sååå trött , vart tog det pigga vägen ????? Är den trasig min Cpap .
Eller är jag bara småbarn trött 


Inga kommentarer: