torsdag 14 oktober 2021

Sköna äldre damerna mina

Mina härliga fyrbenta vänner .
Myser i var sitt soff hörn ,medans jag sitter och stickar ,och tittar på gamla serier🙂
Idag tog vi en lång promenad i "våran" skog .
Kändes helt ok 🤗😄
Har mess kontakt med en av Jägarna .
Så jag kan kolla om det är ok att ge sig ut på en tur 🙂så bra 
Ska inte diskutera jakt ,här ....för det kan bli långt och invecklat ,med massa blandade känslor.
Svårt att komma in i vardagen igen ,men att sätta som mål att göra minst en sak om dagen , förutom vanliga sysslor i hemmet ...
Idag hade jag pälsvård på Pennies jätte håriga tassar 😁aldrig haft en Lb med så mycket päls under tassarna ,mellan tårna . Så nu går hon stadigt igen 🙂
Znös tog jag igår plus klorna på dom bägge .
Handlar på nätet mat ,så hämtade det idag , känns så bra ,att slippa gå in på en affär  .
Får lite panik om det är för mycket folk och trångt .... alltså vill verkligen inte ha den här baskelusken igen eller nån annan form av den .
Tur man har ett jobb att gå till 🤔annars skulle jag bli en super eremit .😁
Ska på begravning nästa vecka , känns sådär på många sätt ,vill inte sitta bredvid en massa folk i kyrkan ....nu när dom tagit bort alla restriktioner.
Vad hände ? Varför tar man bort restriktioner mitt i en pågående Pandemi .
Hemskt .
Ha en fin dag.
Var rädd om er 

Inga kommentarer: