måndag 16 augusti 2021

slutet på sommaren

Försöker samla ihop min kropp efter att ha jobbat två nätter i helgen.
Alltså känns som jag aldrig blir utvilad igen .kom hem igår vid strax före åtta ,var nog i säng på en kvart .Skönt när min man tar hand om djur och allt annat i livet .
Somnade ca direkt ,sov till halv två nått sånt .upp åt mat .
Super seg och trött ,blev soffan , slumrade till och från fram till strax vid 21 .i säng ,tänkte att nu lär jag inte somna .Somnade ganska direkt .Sovit som en stock 😁fram till ca 05 ,sen lite till och från .....nu kl 8 snart har jag fortfarande svårt att få min kropp att vilja gå ur sängen 😐
Oj ! 
Har massor på programmet idag .
Men undrar verkligen vart jag ska få orken ifrån 😥
.....

Mina hundar har troligt fått skabb .
Fått medicin utskriven ,så får se hur fort det går bort .
.......
Nu måste jag ur sängen 
Kram till er alla ❤️


Inga kommentarer: