onsdag 11 mars 2020

Oro över Znö



Znö, nu lagomt efter löpet tycker jag hon är lite skum, slöar än vanligt, vill inte alltid äta sin mat, fiser super illa och luktar inte gott i munnen 🤔
Hm då börjar tankarna gå om den där trökig livmodersinflammationen..... 
Eftersom jag haft hund som dött efter en stängd sådan och även en läckande som dog men hon hade också cancer, men också ett par med läckande som klarat sig, så vill jag ha en läckande på hund om dom måste ha nått. 
För då ser man verkligen att det är nått fel ganska direkt, är den stängd vet man knappt???? Vad som är på gång. 
Och ingen feber såg man heller på den stängda. 
Tog tempen på Znö i morse, 38.1,så ingen fara. Skulle smyga efter henne när hon bajsade, på gården förstårs, för hon bajsar nästan aldrig någon annan stans, men sidu då valde hon att låta bli att bajsa hm. Jag gick in då gick hon med in 😐efter ett tag kunde jag släppa ut henne igen, då smög jag bakom gardinen, men nä då gjorde hon inget???! Hm är hon förstoppad kanske? 
Får hålla koll under dagen. 
Svårt! 
Nu senare bajsade hon ur sig en suuuper lång bajskott 😁😜
Och Pennie spydde 🤔😁



Tiggde åt mig ett konstverk av mitt barnbarn Line. 
Alltså hon är så duktig 😊
*
Igår umgicks vi hon och jag 😍bakade till lilla systers kalas och pantade burkar så flickorna fick lite "penningar" Line blir tokig på den där mormor som inte kan prata som man ska 😁
Och ritade, ja jag kom inte till skott med det hm, lär bli fler dagar 😊
Min kropp var helt snedvriden både utvärtes och invändigt innan dagens slut. 
Men det var det värt. 
*
Slumrade lite i soffan. 
Sen blev det inte mer än ca två timmar i natt av sömn HM! 
så efter att min son sa, men hallå morsan du kan inte träna på gym med den sömnen i kroppen..... Så hoppade jag det fast det känns inom mig, inte hoppa träningen!!!! 
Men hade nog bara slitit på min kropp. 



Inga kommentarer: