måndag 9 april 2018

Måndag morgon

Efter en sömn ibland natt, övergångs åldern,svettas och svettas suck, så fick vi en rivstart, endast en bil i familjen, gjorde att jag var tvungen köra min käre man till jobbet för att sedan ta mig till tandläkaren under dagen.
Allt det här blev ju fel start för min Znö som idag ska ha en helt vanlig dag i sitt liv, efter tränings dagen igår.
Nått stressande, vila två dagar, alltså nått vanligt ostressat i två dagar.
Hon gick igång som en tok vid sittandes innanför dörren innan utgång, vilket dom får göra varje dag vid utgång framsidan hus.
Hon blir super stressad över troligt vad som ska hända, och hoppar på mig, mest hela tiden, så jag måste värja mig, på dörren, på grinden osv
Till slut får jag henne också att sitta ner, pust 💨
Ögonen står rakt ut i ansiktet på henne, och jag kommer ihåg, vad hon den pålästa sa,ha inte dåligt samvete att lämna henne hemma, hm
Meeen mitt samvete säger klart hon ska med.
Ut genom dörren en och en, och banne mig om dom verkligen inte kan sina namn  vid detta laget 😁
Pms tant, svettig med håret på ände och sminket under ögonen, dålig plats flr smink, långkalsonger, och tjockjackan haha så vacker kvinna över 50. ...
Full fart mot stan.
Tilda skällde ut en hund och fick hejarklacken med sig, suck.
Nu full 😵 fokus på tandläkare besök, jag och min tandvård rädsla, ska göra allt för att ta oss igenom denna dag.
Måndagen är igång!

Inga kommentarer: