lördag 21 februari 2015

Trapp rust


Mina Älskade Flickor 




Fortsättning på trapp rusten.
Nu börjar det likna något 
Jag ser ett slut på det hela 



Men vit färg är aldrig kul att måla - jag tycker det lyser igenom hela tiden 
Och varenda lilla rinning och odyligt syns .....
Jag är såååå petig - nått jag blivit på äldre dar tydligen enligt min kära sambo :) 
Och kanske det ? lite intressant - har jag fått sämre självförtroende kanske ?
Lyssnar jag alldelens för mycke på andra ? helt otroligt att jag blev sån hihi
Att jag lyssnar på andra ? :) :)




Ser fram emot att få sätta upp foton på väggarna .
Har ju en massa som jag tycker om .
Men här i trappen blir det nu levande nära och kära , både fyrbenta och tvåbenta .
Halkmattorna på plats .






Var tvungen att spackla kanten nertill 
Blev liksom en liten springa här och där ? inget man märkt 
när det var tapet mot den "fula" trappen 
Kanske för att man bara såg den fula trappen
:)
**
Mer kommer :)

**
Och nosarbetet går framåt :)
Nu måste jag "lura" Tilda - göra det svårare 
Tai är lika galen ???? verkar som det ska vara så - trodde hon skulle dämpa sig nått med tiden 
Men nä :)
Underbara Nose Work hundarna älskar det 
***


Inga kommentarer: