tisdag 12 augusti 2014

Så mycke att göra !

Har så mycke att göra - så jag bara blir handlings förlamad!!!
Japp !
Så är det - det är därför som jag hamnat här en stund.
Nu har jag varit och fått instruktioner av en Gym instruktör .
Så ja nu är jag i allafall på G - även fast det just nu kan kännas som jag bara är och tullar lite på det hela.
Men ! Jag vill ha ett tränings program som jag kan klara ,  så jag kan få in rutinerna att bara ta mig dit :)
Och lära känna in maskinerna .
Så just nu ska jag ta mig igenom 4 stycken maskiner När jag är där ;)
Det känns som om jag ska fixa .
Men så knepigt allt känns - känns som om min kropp liksom inte fixar ihop det hela med hjärnan Hi hi.
Kanske är det den största gåtan vilka knappar jag ska trycka på om jag nån gång är så sen där så jag måste släcka efter mig ????? :) Det får jag låta bli ;)
Sååå nu ska jag fixa in rutinerna - sen ä r jag ju på G :) :) 



 Gamla omslagsbilden som det heter - på min Face Book sida .
Och ja det sved och brände i mitt hjärta i min själ när jag bestämde mig för att ta bort henne .
Från sidan .
Min Tania .
Att bara liksom släppa taget om henne.
Sååå jobbigt - men det kändes fel att ha henne där också .
För jag har ju bara tre hundar kvar just nu .
Så nu är det gjort .
Ska inom tid fixa hemsidan också.
Tai 8 år - Tilda 6 år - Tyra 4 år 
Min Lilla Flock :)
**


 Vackra Fäboden - Björnberget
Sååå man blev en aningen förälskad.
Detta underbara lugn .
Laddade varenda del av min kropp & själ.
En lisa för själen ! 
:)
Tack Inge & Annkie för stunden där.
Kommer gärna tillbaks .
***

Inte skrivit dessa rader själv - vet inte vem som gjort det heller ???
Men dom ger en styrka på nått sätt.
**

Artemis Chione 

Första Artemis Champion -
 och då slog hon till och blev både Norsk & Svensk Champion under en sommar 2014 .
Massa Grattis ! till ägarna .
Kristoffer & Elisabeth 
**
Japp några rader blev det - och nu ska jag vidare :) 
**



Inga kommentarer: