måndag 8 november 2021

Ett sånt mående 🤗😄

Vilken dag ! 
Allt har liksom bara flytit på .
Men ja ,om jag fick önska mig ett mående resten av mitt liv ,ja då blev det ett sånt jag hade idag 😀
Orken på topp ,viljan , tillochmed kreativ,fnittrade åt ingenting igentligen . Eller helt enkelt för att jag mådde så bra  
Tyget till soffan som hängt i köket i ja 🤔snart i ett år ...eller nått sånt ,är nu på plats .
Till och med kände en längtan tills jag får jul pynta 🤗 helt otroligt med tanke på att jag för nån dag sedan hoppades att julen skulle snabbt slinka förbi .
Känsla av ingen lust till någontin !
Alltså ???? Har den försvunnit ? 
Hoppas verkligen 😀
Livet är sååå enkelt när man får ha rätt känsla i kroppen .
Jag fick igång ett hemma tränings pass också.
Underbart !
Önskar er alla ett sånt mående.


Inga kommentarer: